czwartek, 8 października 2015

30 Day Book Challenge #8

Cześć wszystkim!
 Jak widzicie i możecie przeczytać posty są naprawdę bardzo regularne. Ale strasznie trudno jest pisać codziennie, przy ogromnej ilości: prac domowych, kartkówek, sprawdzianów i zajęć dodatkowych, ale jakoś trzeba sobie radzić. Mam nadzieję, że jeszcze długo uda mi się tak pociągnąć, ale nie obraźcie się, jeśli jakiegoś dnia posta będzie (żeby sobie ktoś nie pomyślał nie będzie to oznaczać zawieszenia bloga). Ale przejdźmy do tematu, pytanie na dziś to:

8. Najbardziej przereklamowana książka

-Z mojego punktu widzenia jest to książka pt. "Eleonora i Park" i bardzo proszę bez "życzliwych" komentarzy, ponieważ tylko wyrażam swoją opinię, więc nie psujmy atmosfery na blogu- podsumowując jest pytanie jest odpowiedź. Autorką książki jest Rainbow Rowell. "Eleonora i Park" jest pisana w inny sposób, ponieważ narratorem raz jest chłopak, a raz dziewczyna. Powieść ta nie jest pisana w moim ulubionym stylu literackim to po licznych zaletach i poleceniach tej książki spodziewałam się czegoś więcej.  
Pomimo tego, że książka mi się nie spodobała to polecam inną książkę autorki pt. "FanGirl".
A jakie waszym zdaniem są przereklamowane książki.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia,

Katherine


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KOPIOWANIE I UDOSTĘPNIANIE ZDJĘĆ LUB WPISÓW NA TYM BLOGU JEST ZABRONIONE!!!