wtorek, 13 października 2015

30 Day Book Challenge #13

Hejka
Jutro 14 października- Dzień nauczyciela macie wolne w szkole czy nie?
Tak w ogóle to co tam u Was? Jakiś śnieg może spadł czy coś?, bo powiem Wam szczerze, że u nas trochę go jest, nie na tyle, żeby jakiegoś bałwana ulepić, gdyż szybko topnieje, ale chociaż ładnie przyprószył drzewa i dachy domów. Już czuć święta :D
Zastanawiam się nad takim postem jak moje jesienne/ zimowe wieczory. Ale nie jestem w 100% pewna, więc napiszcie na dole co o tym myślicie. Może w przyszłości jakieś daily vlogi? Ale przechodząc do tematu, pytanie na dziś to:

13. Ulubiony autor

-Mam dwie ulubione autorki jedna z nich to Kiera Cass, a druga Cassandra Clare. Obydwie autorki bardzo lubię za serie, które napisały i za to w jaki sposób przedstawiały uczucia panujące w książkach- były takie realistyczne, naprawdę pięknie napisane. Moje ulubione ich serie to oczywiście "Dary Anioła"- C. Clare i "Rywalki"- K. Cass. Jak już pisałam obydwie autorki bardzo ulubię, ale pozycję ulubionej zajmuje... Cassandra Clare za swoją serię, postać Magnusa, Jace'a i świat "Nocnych Łowców"
Pozdrawiam, Katherine




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KOPIOWANIE I UDOSTĘPNIANIE ZDJĘĆ LUB WPISÓW NA TYM BLOGU JEST ZABRONIONE!!!