piątek, 16 października 2015

30 Day Book Challenge #16

Hej
 Przepraszam Was, że dzisiaj post pojawia się tak późno, ale uczyłam się historii- na sprawdzian i pisałam wypracowanie na polski. Czy chcecie konkurs na najlepszą serię książek lub serial? Odpowiedzi piszcie w komentarzach. Pytanko na dziś to:

16. Ulubiona bohaterka

-Moją ulubioną bohaterką jest America Singer z książki pt. "Rywalki". Bardzo ją polubiłam między innymi dlatego, że bardzo przyjemnie się o niej czytało, ale i także jej wypowiedzi. 
 Była osobą bezpośrednią, która nie bała się wyrażać swojej opinii. Była zabawna i zawsze chciała postawić na swoim. Jej niektóre wypowiedzenia, które były lekkomyślne i nieprzemyślane, często powodowały u mnie uśmiech na twarzy. 
Dobranoc, Katherine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KOPIOWANIE I UDOSTĘPNIANIE ZDJĘĆ LUB WPISÓW NA TYM BLOGU JEST ZABRONIONE!!!