wtorek, 20 października 2015

30 Day Book Challenge #19 #20

Hejka
 Na wstępie chciałam Was bardzo przeprosić, że nie było wczoraj posta, ale doszły mi kolejne zajęcia dodatkowe i po prostu nie zdążyłam napisać go dla Was. Ale dzisiaj to nadrobię. The question is:

19. Ulubiona ekranizacja książki

-Wydaje mi się, że Harry Potter, ogólnie wszystkie części bardzo mi sięv
 podobały, ale najbardziej insygnie.
A Waszym zdaniem jaka jest najlepsza ekranizacja książki? 

20. Ulubiony romans

-Niestety nie mam takiej książki. A Wy?

Pozdrawiam, Katherine

2 komentarze:

  1. Niezgodna i "Hopeless" <3
    Czytałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "Niezgodnej" słyszałam, ale nie przeczytałam. Przyczyniła się do tego między innymi szkoła- kartkówki, sprawdziany, itp. W wolnej chwili chętnie sięgnę po "Niezgodną"

      Pozdrawiam Katherine

      Usuń

KOPIOWANIE I UDOSTĘPNIANIE ZDJĘĆ LUB WPISÓW NA TYM BLOGU JEST ZABRONIONE!!!