środa, 14 października 2015

30 Day Book Chalenge #14

Hejka
 Jak tam u Was, już po szkole? Ja dzisiaj tak wcześnie skończyłam, ponieważ jest Dzień Nauczyciela, więc godzinka w szkole i do domku! :)
 Ostatnio zauważyłam, że zaczęły nam spadać statystyki, co mnie bardzo martwi. Jak możecie sami zobaczyć posty są regularne- pojawiają się codziennie, chęć do pisania dla Was też jest, a statystyki maleją. Ale mam nadzieję, że to tylko chwilowe i, że już wszystko wróci do normy. Podawajcie na dole wasze pomysły na posty, aby urozmaicić bloga.
Przejdźmy już do tematu dzisiejszego posta- pytanie na dziś to:

14. Ulubiona książka ulubionej autorki

-Jak w ostatnim wpisie, mogliście zobaczyć podałam dwie ulubione autorki. Są to Kiera Cass i Cassandra Clare. Moje ulubione książki to "Rywalki" K.Cass i "Dary Anioła Miasto Kości" C. Clare.
W tym pytaniu nic nowego nie odkryliście, ponieważ te dwie książki są już bardzo popularne, ale naprawdę z całego serca Wam je polecam.

Pozdrawiam, Katherine 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KOPIOWANIE I UDOSTĘPNIANIE ZDJĘĆ LUB WPISÓW NA TYM BLOGU JEST ZABRONIONE!!!