sobota, 6 sierpnia 2016

Book Haul #3

Cześć,
 witam Was wszystkich bardzo serdecznie w kolejnym poście, dzisiaj przygotowałam dla Was kolejny, już trzeci book haul, książki, które się w nim pojawiły nie zostały jeszcze przeze mnie przeczytane, więc za dużo Wam o nich nie opowiem, ale wydają mi się to ciekawe pozycje. Zapraszam do reszty wpisu. :)



"Ja anielica"- Katarzyna Berenika Miszczuk
 

"Zdradzona"- P. C. Cast+ Kristin Cast
 

"Wybrana"- P. C. Cast+ Kristin Cast

"Przepowiednia"- P. C. Cast
 

"Mroczna Więź"- Gena Showalter
 

"Mroczna Żądza"- Gena Showalter


A czy Wy czytaliście, którąś pozycję?
Jeśli tak koniecznie podzielcie się swoją opinią z innymi czytelnikami.

Pozdrawiam Was,
Katherine








4 komentarze:

  1. Koniecznie muszę przeczytać trylogię pani Miszczuk
    Nominowałam Cię do LBA!
    Szczegóły->Tutaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy chwalą twórczość pani Miszczuk i sama jak najszybciej chcę się za coś zabrać tej autorki.
    Zapraszam, http://cosmo-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Miszczuk, a ,,Ja diablica'' zaczęłam czytać na telefonie i już mi się podoba ;P
    Reszty nie znam :/
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

KOPIOWANIE I UDOSTĘPNIANIE ZDJĘĆ LUB WPISÓW NA TYM BLOGU JEST ZABRONIONE!!!