wtorek, 22 grudnia 2015

Świąteczne nawyki Tag

Hejka
Jak tam u Was trwają przygotowania do świąt? Ciasteczka upieczone? Ja swoje ciasteczka przed chwilą skończyłam ozdabiać i jutro dodam ich zdjęcia i mogę podać Wam też przepis, na nie, bo wyszły na prawdę pyszne. Jutro jeszcze mam w planach ozdabiać pierniczki, więc je też na pewno Wam pokażę na blogu.

Wracając do tematu, dzisiaj przygotowałam dla Was świąteczny tag. Zapraszam do czytania.


  1. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film?
    -Tutaj nie będę oryginalna. Oczywiście jest to "Kevin sam w domu" i "Kevin sam w Nowym Yorku". Te filmy stały się już u mnie w rodzinie tradycją, więc w każde święta oglądamy Kevina. :)
  2. Jaki jest twój ulubiony świąteczny kolor?
    -Moim ulubionym kolorem świątecznym jest czerwony, ponieważ większość ozdób świątecznych jest czerwona i ubranie Mikołaja. Natomiast bardzo lubię jeszcze biały i ciemno zielony i zazwyczaj w tych kolorach mam pomalowane paznokcie.
  3. Czy na święta lubisz zostać w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję?
    -Oczywiście, że się stroję, w końcu to są święta i nie wyobrażam sobie zostać w piżamie.
  4. Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent na święta, to co by to było i dla kogo?
    -Co to by było to nie wiem, ale na pewno wspólny prezent dla rodziców.
  5. Czy otwierasz prezenty w Wieczór Wigilijny, czy poranek?
    -Poranek :)
  6. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników?
    -Domek nie, natomiast co roku piekę pierniczki.

  7. Co lubisz robić w przerwie świątecznej?
    -Całą przerwę świąteczną odpoczywam, robiąc to na co w danym momencie mam ochotę. W tym roku planuję jeszcze dodawać częste posty, ale nic nie obiecuję.
  8. Czy masz jakieś świąteczne życzenia?-Tak. Wszystkiego najlepszego dla moich Czytelników.
  9. Ulubiony świąteczny zapach?
    -Wanilia i zapach pieczonych pierniczków.
  10. Ulubiona świąteczna potrawa?
    -Pierogi i karp w galarecie <3

Dodawajcie swoje odpowiedzi w komentarzach i zapraszam już jutro na "ciastkowy" post. Pozdrawiam Katherine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KOPIOWANIE I UDOSTĘPNIANIE ZDJĘĆ LUB WPISÓW NA TYM BLOGU JEST ZABRONIONE!!!